מפקד חיל האוויר, אלוף אמיר אשל, ביקר בנתיבי נועם דרכא

מפקד חיל האוויר, אלוף אמיר אשל, הגיע ביום ראשון האחרון לביקור בנתיבי נועם דרכא, שם מופעלת תכנית "פלדה כחולה" זו השנה הראשונה. תלמידי המסלול היוקרתי לומדים במגמת הנדסה ואלקטרוניקה בהיקף של 10 יח"ל ורשאים להמשיך ללימודי תעודת הנדסאי בכיתות י"ג-י"ד. תלמידים אלה יוכלו להשתלב במערך הטכנולוגי של חיל האוויר עם גיוסם לצה"ל.

בביקורו בבית הספר נפגש אלוף אמיר אשל עם מנהלת בית הספר – גב' אורית שלו, עם ראש מועצת גדרה – מר יואל גמליאל, עם מנכ"ל רשת דרכא – ד"ר גיל פרג, ועם נציג משרד החינוך – מר יהודה בש. במסגרת הביקור נחשפו נציגי חיל האוויר לפעילות החברתית והלימודית הרבה בבית הספר ושוחחו עם השוחרים, אשר סיפרו על חשיבות המסלול עבורם ועל שאיפותיהם לתרום למדינה במסגרת שירות משמעותי בצה"ל.

מנהלת בית הספר, גב' אורית שלו, ביקשה להודות לכל השותפים אשר אפשרו את קיומו של המסלול הייחודי בבית הספר:רשת דרכא, מועצת גדרה, המכללה הטכנולוגית של חיל האוויר ומשרד החינוך.

מנכ"ל דרכא, ד"ר גיל פרג, קידם בברכה את מפקד חיל האוויר ובירך על שיתוף הפעולה המוצלח בין הרשת לבין ראש מועצת גדרה, מר יואל גמליאל, שהיווה דמות מפתח בקידום הנושא. הוא הוסיף כי המסלול הייחודי פועל בבית הספר במידה רבה בזכות פעילותם ומחויבותם של רמ"ד מיון וקליטה, סא"ל עופר אטיה ושל משרד החינוך.

ד"ר פרג בירך: "רשת דרכא שמחה ללוות את קריית החינוך הממלכתית דתית נתיבי נועם דרכא, בקידום המצוינות האקדמית והערכית. הרשת משקיעה בבית הספר משאבים רבים, ורואה ב'פלדה כחולה' מסלול שמטרתו להעצים מנהיגות ומצוינות בקרב התלמידים. הרשת סייעה בפיתוח מעבדה ייעודית לצורך הפרויקט ומאמינה בלב שלם בחשיבותו ובמשמעותו. בהזדמנות זו, אני מבקש לשבח את גב' אורית שלו, שמסירותה הרבה ומחויבותה הם שאפשרו להטמיע את מסלול השוחרים באופן מיטבי ובזמן כה קצר."

לחדשות נוספות מבית הספר >