שורה מרשימה של הישגים שנרשמו על ידי תלמידי בית הספר השבוע

הצוות החינוכי של גימנסיה דרכא בקריית מלאכי התרגש בסוף השבוע בעקבות שורה מרשימה של הישגים שנרשמו על ידי תלמידי בית הספר. זאת, לאחר שתלמידי שכבה ח' זכו בטורניר הכדורגל הארצי, במקביל לזכייתם של שני בוגרי בית הספר במקום הראשון בתחרות/תערוכת פרויקטים שנתית של הפיקוח להוראת הנדסת אלקטרוניקה ומחשבים בתיכונים ובמכללות ללימודי טכנאים והנדסאים שהתקיימה באוניברסיטת תל אביב בביה"ס להנדסה.

לצד שני הישגים אלה, גם תלמידי שכבה ט' הביאו כבוד רב לבית הספר, לאחר שהעפילו לשלב הארצי בתחרות "גם אני יכול", פרויקט ייחודי במסגרתו אימצו התלמידים מועדונית לילדים עם צרכים מיוחדים. משתתפי הפרויקט תכננו וייצרו מכשירים ועזרים, לבקשת הילדים, כדי לסייע להם בחיי היומיום, והתנדבו במקביל גם בבית קשישים. בנות השכבה זכו לציון לשבח בשל פעילותן המבורכת.

מנהלת בית הספר, גב' מיכל חזן: "ההישגים המרשימים שביה"ס השיג, הם בזכות צוות המורים המסור שהוביל תהליכי למידה משמעותיים והצליח למנף זאת להצלחות ארציות".

מנכ"ל דרכא, ד"ר גיל פרג: "ההישגים המרשימים של תלמידי גימנסיה דרכא הם גאווה אמיתית לרשת שחרטה על דגלה את טיפוח המצוינות הלימודית והחינוכית-ערכית. ערכים אלה משתקפים בהצלחות התלמידים בתחומי הספורט וההנדסה, לצד מעורבותם הפעילה בקהילה. רשת דרכא תמשיך ללוות את בית הספר ולהשקיע משאבים לקידום ערכים מרכזיים אלה."

לחדשות נוספות מבית הספר >